czwartek, 2 czerwca 2016

BÓL SONG

dźga
dźga
dźga

to nie może tak boleć
to niewielka skolioza
niech pani zrobi sobie rezonans
ale ja nie umiem zrobić sobie rezonansu
 
 boli
boli
 
nie powinno być takich objawów bólowych
nowotwory są przeciwwskazaniem do zabiegów
nie może pani żadnych prądów
masaży pani też nie może
musi się wypowiedzieć onkolog
ale ja nie mam onkologa w szufladzie komody
w lodówce też nie mam 
 
 auć, auć, auć
niestety mamy tłum
nie możemy przesunąć
najbliższy termin mam na lipiec
to jeszcze dalej niż ja mam już wyznaczony
 
 ja pierdolę
nie szkodzi, że pani pod opieką innej poradni
mogę zarejestrować
nic nie szkodzi
doktor na pewno przyjmie
niech pani przyjeżdża 
jadę 
jutro




Ułatwię potencjalne analizy literackie i od razu wyjaśniam, co autorka miała na myśli:
Po pierwsze i po przedewszystkie:
 - ból odczłowiecza
- bezsensowny ból nie ma żadnego uzasadnienia
- opanowanie bólu powinno być priorytetem
Poza tem:
- jeśli czegoś nie można to może można coś innego
- jeśli gdzieś nie można  to może można gdzieś indziej
- trzeba pytać 
- trzeba słuchać i korzystać z odpowiedzi
- nie wolno się poddawać
- ludzie są ok i starają się pomóc, nawet jeśli nie zawsze mogą zrobić to w formie, która nam by najlepiej pasowała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz