sobota, 17 czerwca 2017

Potrzebne moce

W poniedzalek mam ciezka operacje poprosze wszelkie wsparcie

23.06.
ZYJE !!!
dziekuje za moce i modlitwy
Operacja byla we wtorek, bo wciaz brakowalo plytek i bym ciecia nie przezyla.
Nadal jestem bardzo slaba, madal prosze o wsparcie.

Nadal kroplowki, od 14 tylko zywienie pozajelitowe. Marze o lyzce kleiku !!!

Ps. Zauwazylam jakies dziwne komentarze, publikowalam wszystkie, ale jak cos jest hejtowe to sie tym zajme, tylko mursze zaczac ogarniac.

25.06.

Ciagle jestem strasznie slaba. Nie mam na nic sily. Nie jestem w stanie nawet usiasc sama na chwile. Moje najwieksze pieklo to obawa czy bede mogla chodzic. Bo jesli nie dam rady to lepiej w ogole nie zyc. Nie wyobrazam sobie lezec plackiem do konca zycia i odmierzac jak kazda sekunda kapie wiecznoscia

42 komentarze:

  1. Wspieram dobrymi myślami i modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia przesyła Somsiat s ólicy Chasartofej

      Usuń
    2. Co za psychol!! Szok.
      Lila.

      Usuń
    3. ha ha ha rybenka to takie dziwne stworzonko, raz blokuje anonimmow, a innym razem wpuszcza ich do siebie, chyba lubi i potrzebuje takich emocji wulgaryzmow. Sama prowokuje zadymiara :p

      Usuń
  3. obserwuje z boku, ściskam mocno i śle ogrom energii i wsparcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie ile się da! Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę o Tobie myśleć i wspierać z całych sił!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelakimi mocami Cię otaczam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciskam mocno kciuki i cały mój team śle do Ciebie pozytywne fluidy dobrej energii i same ciepłe myśli prosto z serca <3 Jestem z Tobą kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja szepnę "zdrowaśkę" za Ciebie - na pewno nie zaszkodzi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo MOCY prosto z serca!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspieramy Cie wszyscy calym Sercem !❤
    Niech Bóg ma Cie w swojej opiece !

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę myślami z Panią... ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki, moce posyłam i prośby do góry!

    OdpowiedzUsuń
  13. Posylam cieple mysli i wagony mocy!
    Jestesmy z Toba!

    OdpowiedzUsuń
  14. dla Chaziajka ogromniaste moce !!
    anonim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspieram z całych sił!!! Ile mogę!!!A ja całkiem duża jestem 😁.

    OdpowiedzUsuń
  16. I wczoraj i dzisiaj i jutro, moce i modlitwa

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, że wszystko dobrze się udało!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiedziałam że się uda, że trafiłaś w dobre ręce i dadzą z siebie wszystko co możliwe. Normalnie wyściskałabym tych Twoich lekarzy za płytki i całą ciężką pracę, ale jestem pewna że zobaczyli w Tobie super babkę, której nie wolno za szybko sobie odpocząć. Jeszcze się trochę powygłupiamy i coś porobimy. Cały mój team właśnie oszalał ze szczęścia i posdrawia. Córka wraca właśnie z Kent ze swoim zespołem i nową podopieczną, więc masz pełne auto pozytywnych ludzi obgadujących Ciebie pozytywnie <3 Jesteś głodna? Wiem jakie to upierdliwe, ale znaczy, że zdrowiejesz moja kochana czego Ci bardzo mocno życzymy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciesze się ogromnie,że jesteś! Że już po operacji.Nabieraj sił,zdrowiej!
    Przytulam delikatnie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem myślami z Tobą♥ Trzymaj sie, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspieram Mocami największymi!!

    OdpowiedzUsuń
  23. zaciskam kciuki i czekam na każdą literkę od Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Halo... ? Tu ludzie czekają na dobre wieści .... :-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, hej! Czekamy na wiadomosci i pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety :(
    https://www.facebook.com/wtzryn/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wierzę.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzisiaj pożegnaliśmy Gabrysię,przegrała ale była Wielka...miałam to szczęscie,że była w moim życiu,za każdą chwilę dziękuję[*]

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże. Dobrzy ludzie tak szybko odchodzą, trudno się z tym pogodzić. Czy był juz pogrzeb?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń